zondag 25 december 2016

Ho! Ho! Ho!

Eerst en vooral wil ik iedereen een zalige kerst wensen!

Ik heb mij voor mijn kerstkaarten van dit jaar laten inspireren door het werk van Corrie Herreman.
Ik volg haar blog al een tijdje omdat ik haar  kaarten superleuk vind.  Op de youtube filmpjes lijkt het ook niet zo moeilijk, dus heb ik het er op gewaagd.  Dit was m'n eerste probeersel en is  eigenlijk een beetje mislukt omdat de geĆ«mbosste cirkels niet zo goed zichtbaar zijn.  Ik gebruikte hiervoor witte inkt en kleurloos embossingpoeder.  Bij het embossen dat hierna nog kwam heb ik het dus omgekeerd: kleurloze inkt en wit embossingpoeder. Zoals je aan de vierkantjes kan zien, is dit veel beter.  M'n moeder, die liever klassieke kaarten ziet, vond het maar een rare kaart, maar ik ben supertevreden met deze nieuwe stijl die ik eens uitprobeerde.  Zeker voor herhaling vatbaar!


Geen opmerkingen: