zaterdag 24 december 2016

Happy Birthday

M'n blog is alweer een tijdje niet meer bijgewerkt, maar omdat ik Spaanse les ben beginnen volgen heb ik niet meer zoveel tijd om te stempelen, en al helemaal niet om te bloggen.  Er zijn wel nog een aantal kaarten die ik hier niet toonde en die ik de volgende weken wil delen met jullie.

Dit is de eerste.  Toen ik met deze kaart startte had ik iets anders in gedachten, maar ben toch tevreden met hoe het uiteindelijk gelopen is.  De achtergrond had ik al eventjes liggen, van op een stempeldag van de Creatief met Stempels-groep.  Heel eenvoudig met een distress inktpad strepen trekken zodat er een patroon met vierkanten ontstaat.  Daarna gewoon verder afgewerkt met stencils en stempels: poppies van Crafty Secrets, vlinder van Art Journey en de tekst van Darkroom Door (echt een geweldige set met verjaardagswensen).


Geen opmerkingen: