zaterdag 15 november 2008

Scrapbook shoppen in Nederland

Vandaag ben ik gaan scrapbookshoppen in Nederland. We begonnen met Tessa Tegendraads (http://www.tessategendraads.nl/). Het was m'n eerste keer in deze leuke winkel en meteen ook m'n laatste keer want Tessa stopt er mee en houdt leegverkoop. Alle artikelen worden met minstens 30% korting verkocht. Er was al veel weg (bijna geen cardstock meer en ook voor distress inkt was ik te laat), maar toch nog toffe koopjes gedaan!



Op de terugweg zijn we nog gestopt bij Hobbidee (http://www.hobbidee-breda.nl/) in Breda. Ook m'n eerste bezoekje daar en ik ben heel blij deze winkel te hebben ontdekt! Zoveel leuke dingen (wat een papier- en stempelcollectie!) , ik kon m'n ogen bijna niet geloven. Dit maakte de keuze natuurlijk niet gemakkelijk, maar aangezien ik gisteren een auto heb gekocht, moest ik toch wat op m'n budget letten. Hieronder zie je m'n aankopen (2 plastic mapjes om papier in te bewaren staan niet op de foto)

3 opmerkingen:

Free Spirit zei

sh I understood. I grew up in South Africa and learned Afrikaans which is close. I read you on Maria's blog and it said you were in Belgium. I have a request for you to check out my blog.
www.twoworldsunite.blogspot.com

My kids are doing a postcard tour through the world and we love love it if we an get one from you. Please help us spread the word as well by posting on your blog. Maybe you know people in other countries that can help. You do not need to post this comment. I am so sorry to be forward but I am asking on behalf of the kids. I look forward to hearing from you.

Thanks for your time.

Free Spirit zei

I wish I understood is what the first sentence was.

Eve zei

Thanks for the shout out!
I LOVE your blog.
Good luck with the candy.
Kindly,
~Eve